L’alumnat d’infantil celebra Halloween

L’alumnat d’Infantil durant el mes d’octubre a les sessions d’anglès hem estat treballant la festivitat de Halloween. Hem començat el tema amb un conte que ens ha permès conèixer més d’aquesta tradició, com el que és típic, les diferents disfresses i com la celebrem, entre altres aspectes.

P3 “Ghostafraid of thedark” P4 “10 trick or treaters”  P5 “Halloween is coming!”

També, hem escoltat i cantat una cançó.

P3 “Knock, knock, trick or treat?” P4 “Babyshark Halloween” P5 “Hello, trick or treat”

Després hem elaborat una manualitat en un pal de fusta (bruixa, mòmia, fantasma, monstre o carabassa) i ens ho hem passat pipa jugant i experimentant amb unes provocacions: fer monstres amb diferent material, observar carabasses amb una lupa, jugar amb les fustes i els personatges de la casa encantada, experimentar amb una bossa sensorial i per últim, jugar amb llavors i animals amagats.

Per acabar, ens hem disfressat i hem anat per les classes per a fer el típic “Trick or treat”.

Ens ho hem passat molt bé!

VEURE TOTES LES FOTOGRAFIES