L’alumnat de 4t comença el projecte “Reptes cooperatius”

Un any més participem en el projecte d’Educació Física, “reptes cooperatius”. Un projecte on participen altres escoles i instituts del municipi de Caldes de Montbui. L’objectiu d’aquest projecte és que els nens i nenes de quart, aprenguin a confeccionar reptes cooperatius motrius i a resoldre’s d’altres realitzats per altres companys/es.

La setmana passada vam iniciar la primera part del projecte amb la confecció dels grups de formigues. Aquest any hem pogut barrejar grups classe. També vam aprofitar per gravar el vídeo de presentació perque ens coneguin els/les companys/es de les altres escoles. Vam escollir un nom i un crit per quan assolim els reptes. Us deixem el vídeo penjat, perquè el gaudiu! Ja us anirem informant dels següents esdeveniments.