La NASA ens demana ajuda!

L’alumnat de quart ha iniciat  l’assignatura de medi fent un projecte sobre l’aigua. Fa unes setmanes els nens i nenes van rebre un correu electrònic d’una reconeguda científica de la NASA demanant ajuda en l’estalvi d’aigua. Les reserves d’aigua són molt precàries en l’actualitat i cal evitar a tota costa el seu mal ús. Per aquest motiu, els infants han posat fil a l’agulla i mica en mica s’estan convertint en autèntics experts sobre l’element principal per  la vida!

Per a poder fer un pla d’estalvi d’aigua ben rigorós, les criatures estan investigant l’origen de l’aigua, les seves propietats, quin és el seu cicle, com s’elabora un pla d’estalvi d’aigua, com aconseguir que bona part de l’alumnat de l’escola prengui consciència sobre el consum d’aigua responsable i també han realitzat diferents experiments per conèixer més a fons aquest compost.

Aquests experiments els han ajudat a descobrir què passa si s’afegeix color a l’aigua, quina densitat té aquesta i també com olora quan se li afegeixen altres substàncies.

Aquí teniu les primeres fotografies de la investigació!

Continuarà…