Formigues cooperatives, 4t

El dijous  21 de març les escoles de primària el Farell, el Calderí i el Montbui van celebrar al camp de futbol de Caldes una trobada com a cloenda del projecte “Formigues Cooperatives”. Hi van participar 125 alumnes de 4t a 5è de Primària repartits en petits grups i durant el matí van estar provant diferents reptes cooperatius.

A més a més a la trobada van col·laborar 45 alumnes de 4t ESO de l’institut Pic del Vent, els quals es van encarregar d’inventar-se els reptes practicats i d’organitzar els diferents equips cooperatius.

A la tarda la colla de Castellers de Caldes van participar a la trobada organitzant un taller a l’escola el Farell amb l’objectiu d’experimentar la pinya castellera amb el seu pilar corresponent.

Ens ho vam passar molt bé i vam poder conèixer altres nens/es del nostre poble compartint una estona agradable amb tots ell/es.

Veure totes les fotografies