Els espais d’aprenentatge de P3 i P4

Com ja sabeu a la nostra escola portem a terme la metodologia dels espais d’aprenentatge amb els infants de P3 i P4 les tardes de dimecres, dijous i divendres.

Aquest any degut a la pandèmia continuem realitzant les adaptacions organitzatives que vam incorporar el curs passat  per tal de poder dur a terme aquesta forma de treballar. En comptes de barrejar els infants de P3 i P4 i passar cada setmana per un espai diferent on trobarien una mestra especialitzada en aquell espai, aquest curs cada grup-bombolla amb la seva tutora passa setmanalment per cada espai. D’aquesta manera, tot i perdre una mica l’essència dels espais (la col·laboració d’alumnes més grans amb altres més petits), podem seguir oferint experiències actives i lliures als infants basades en les intel·ligències múltiples.

A continuació us mostrem un recull de fotografies, si voleu veure’n més, cliqueu l’enllaç.

Naturàlium:  juguem amb els coladors i els embuts, tallem llimones i intentem fer sucs, pelem mandarines, decorem papallones amb materials divers, fem empremtes al fang amb petxines, pinyes, plantem plantes carnoses…

Màtrix: juguem amb la Beebot, fem construccions, juguem amb les balances, construïm amb les peces del Kapla…

Llum-ombres i Toca-Toca: juguem amb les lletres, amb material fluorescent, amb llanternes, colem sorra fina, manipulem llegums, juguem amb les boles de gelatina de colors…

Calidoscopi:  pintem lliurement amb pintura als cavallets, pintem mandales amb aquarel·les, retallem, enganxem tot fent un mural lliure col·laborat, juguem amb el fang, fem fulles i flors amb plastilina pels arbres i tests…

Minimons: juguem amb el minimón de la granja, el del conte dels “Tres porquets”, el minimons de l’hivern, les excavadores amb llenties, amb titelles i el teatre, la cuineta, els metges…

QUÈ BÉ QUE ENS HO PASSEM A L’ESCOLA!!!  Veure totes les fotografies