CONSCIENCIACIÓ DE L’ESPORT I LA DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL

Els nens i les nenes de sisè hem gaudit d’un taller molt interessant emmarcat dins les activitats del Pla Català d’Esport a l’Escola i amb la col·laboració de la fundació “Demanoenmano”.

Per tal d’aconseguir una inclusió en tots els àmbits primer es necessita que tothom conegui les característiques i capacitats reals de les persones sense tractar la discapacitat com un tema tabú ni com a tema especial. D’aquesta manera el taller ha tingut com a objectiu realitzar una acció de conscienciació i coneixement de l’esport en les persones amb discapacitat intel·lectual.
L’activitat ha consistit en una xerrada dinàmica i una part pràctica. A la xerrada hem comptat amb la col·laboració d’un esportista amb discapacitat intel·lectual que pretenia conscienciar a l’alumnat de la capacitat esportiva de les persones amb discapacitat intel·lectual i del valor de la inclusió i el respecte en l’esport. Pel que fa la part pràctica, els nens i nenes han pogut viure en primera persona la manera d’actuar, de fer i de jugar de les persones amb discapacitat intel·lectual mitjançant diferents estacions i sensacions.
Ha estat un taller molt emotiu, sobretot quan ens ha explicat la seva experiència l’esportista amb una discapacitat intel·lectual.

Veure més fotografies