Comiat Padrins-Fillols

Aquest curs hem pogut tornar a fer les trobades entre Padrins (alumnes de 6è) i Fillols (alumnes de 1r), durant el segon i tercer trimestres, ens hem trobat cada setmana per compartir lectures. Els més grans ajudaven als més petits a descodificar, a entendre el text, a descobrir nous llibres…han estat unes quantes sessions que a tots ha encantat, s’han creat nous vincles i hem aprés plegats.

Aquesta setmana ha tocat fer el comiat, per celebrar-ho ens hem preparat una bonica sorpresa els uns als altres, així tots els nois i noies tindran un record del seu padrí, padrina, fillol o fillola, a més hem compartit un vermutet i jocs diversos.

Aquesta activitat emociona a tots els participant, engresca i fomenta l’hàbit lector, fomenta actituds molt importants….el proper curs la tornarem a fer segur!!!

Veure més fotografies