Celebrem la Castanyada!!

El passat divendres 29 d’octubre a la tarda vam celebrar la festa de la Castanyada a l’escola!!!

Tot respectant les mesures pertinents, vam baixar tots els alumnes i mestres a la pista de baix i vam realitzar diverses danses. Molts s’havien convertit en castanyers i castanyeres!!!

Per cicles vam ballar una dansa que havíem treballat prèviament a les sessions de música.

Uns presentadors molt entesos i dues castanyeres ens van explicar com es celebrava antigament aquesta festa i com es celebra en alguns països del món.

Educació Infantil va ballar la cançó de “Marrameu torra-castanyes”, Cicle Inicial va ballar la dansa japonesa “Yosakoi”, Cicle Mitjà  una dansa ugandesa anomenada “Kumbaya dance” i Cicle Superior  una dansa occitana anomenada “La polca d’ours”.

Que bé que ens ho vam passar!

Posteriorment vam berenar per grups-classe un menjar de la Tardor format per fruits secs, panellets, castanyes, moniatos, mandarines, magranes… cadascú va portar allò que més li agradava.

Veure més fotografies