Celebrem el DENIP a l’escola!

El 30 de gener es commemora el Dia Escolar de la No-violència i la Pau en record de l’aniversari de la mort de Gandhi. Enguany la data cau en diumenge i al Farell, l’hem celebrat el dia 27.

Com cada any, hem organitzat un seguit d’activitats relacionades amb la pau i la música i, malgrat que ens hagués agradat reprendre la celebració de fa un parell d’anys, en que les famílies i els ex-alumnes participaven d’aquesta jornada, hem pogut gaudir d’una fantàstica jornada.

A l’edició del 2022 hem participat dels concerts didàctics dinamitzats pels mestres de música, hem après les passes del “ball de plaça” que ens ha ensenyat la Sílvia Tomé i hem gaudit de les veus del grup de música del Jem a la nostra biblioteca.

Aprofitant el tema central del curs, les cultures del món, hem viatjat fins al Nepal per conèixer una de les seves tradicions “Els cavalls de vent”. És tracta d’escriure boniques paraules i bons desitjos en unes banderoles de colors que es pengen a les muntanyes del Tíbet perquè s’escampin amb el vent arreu del món. Així doncs, tots els grups de primària hem escrit els nostres desitjos de pau i hem fet les nostres banderoles, que han quedat penjades al vestíbul de l’edifici principal.

L’alumnat d’infantil, han decorat els diferents símbols que representen la pau així com les diferents llengües de com s’escriu la paraula PAU.

A la tarda, les propostes han estat més musicals, ballant a ritme de Just Dance i aprofundint a la proposta del Symbaloo de música per als diferents nivells.

Veure més fotografies.