Carnestoltes

La setmana passada vam celebrar la festa del Carnaval a l’escola.

Durant tota la setmana el rei Carnestoltes ens va manar que vinguéssim vestits amb diferents consignes molt divertides i finalment el divendres 9 febrer vam fer una festa grossa.

Al matí vam triar una cançó amb tot el nostre grup-classe i vam assajar el ball que faríem a la tarda. Posteriorment, vam fer uns braçalets molt vistosos acompanyats d’altres alumnes de l’escola. Els més grans van ajudar als petits ja que 6è va elaborar les polseres amb 1r, 5è amb I5, 3r amb I4 i 4t amb I3 i 2n. Va ser molt bonic veure com treballaven i s’ajudaven conjuntament.

I per fi va arribar l’esperada festa de la tarda!! Vam anar tots fent una desfilada a la pista de baix i vam ballar diverses cançons tot seguint els passos d’algunes mestres de l’escola. I tot això acompanyats del veritable rei Carnestoltes que motivava la disbauxa i la xerinola a petits i grans!

Veure totes les fotografies