Arriba la Festa Major!!

A l’octubre, a Caldes de Montbui és temps de Festa Major! Als petits de l’escola ens agrada molt la festa i no deixem escapar cap oportunitat! La setmana passada els alumnes de P3, P4, P5 i 1r hem rebut dues visites molt especials.

El dimecres van venir a l’escola La Colla dels Geganters de Caldes de Montbui. Van portar-nos dos capgrossos i un gegantó. Ens van explicar moltes coses dels gegants: el Farellàs i la Guisla i de tots els capgrossos del poble. També ens van ensenyar com van vestits. Així que aquests dies de festa ens toca mirar ben amunt per a veure els gegants o, si mirem avall, buscar les faldilles vermelles!

Dijous al matí van venir els Castellers de Caldes de Montbui. Ens van explicar moltes coses també! Ens vam poder sentir uns super castellers aprenent algunes figures i vestint-nos amb el casc i la seva faixa. També ens van explicar contes dels castellers i com van vestits. Així que aquests dies de festa també hem de mirar ben amunt per a veure els castells o, si mirem avall, buscar els pantalons blancs, camisa verda i la faixa negra.

Ens ha encantat fer un petit tastet del que podrem gaudir a la Festa Major. Moltes gràcies per acostar-nos la cultura popular!!

Veure totes les fotografies