Anglès a Educació Infantil!

Durant el primer trimestre els infants d’Educació Infantil hem estat aprenent els animals. Per introduir-los hem explicat un conte: a I3 Dear zoo,  a I4 Brown Bear, Brown bear i a I5 Monkey puzzle.

També hem escoltat, cantat i ballat una cançó: a I3 Walking in the jungle ,  a I4 I like animals i a I5 Let’s go to the zoo.

D’altra banda hem jugat a diferents jocs com per exemple Run to the animal  (enganxem les targetes en un espai comú de l’escola i els infants corren a trobar l’animal que la mestra diu),  Snap the animal (els infants amb un matamosques toquen l’animal que la mestra diu), el Memory, Guess the sound of the animal (escoltem  el so dels animals i esbrinem a quin animal correspon), Abracadabra animal (tots els nens i nenes fem “abracadabra animal” i “transformem” un infant en un animal que han d’imitar i la resta d’infants l’ha d’encertar), Simon says (la versió anglesa del Pere diu amb animals i accions d’animals) i Freeze (la mestra diu diferents accions dels animals i els/les  alumnes van fent l’acció fins que la mestra diu freeze que llavors s’han de quedar congelats).

Els últims dies de trimestre hem treballat Christmas a partir dels contes i cançons següents: a I3 la cançó I’m a little Snowman i el conte My nose, a I4 la cançó Santa Shark i el conte The littlest Elf i a I5 la cançó Merry Twistmas.

Podeu trobar els vídeos dels contes i les cançons treballades en el següent padlet (cliqueu l’enllaç).

Aquests primers mesos de curs alguns infants han rebut la visita de la mascota de la classe: El Cheeky Money, el Bryan i el Rayan i el Patrick. Aquí podeu veure un recull de fotografies.

Merry Christmas!!!