A P4 GAUDIM AMB LA MÚSICA

Els nens i nenes de P4 ens ho passem molt bé fent música a l’escola. Gaudim amb les cançons i les audicions proposades. Ens agrada molt tocar  instruments i veure les diferents sonoritats que ens ofereixen. A través del moviment corporal, interioritzem diferents ritmes tot gaudint dels moviments tant espontanis com dirigits.  A través de les diferents activitats també eduquem la nostra oïda (escoltem amb atenció, identifiquem diferents sons, reconeixem diferents tempos, intensitats…).

A la vegada, cantant, ballant o amb les diferents propostes també treballem hàbits de relació que ens ajuden a enfortir els lligams entre els companys/es (escoltar, compartir, crear…). A continuació podeu veure fotos dels vostres infants en els que queden recollits alguns d’aquests moments musicals.

Veure més fotografies