Recordem el projecte dels dofins!

I ara que estem a les nostres cases i ens trobem molt a faltar… voleu recordar com va començar aquest curs a la nostra classe de P4-A? Vam arribar de P3 sent la classe dels óssos i ens tocava triar un animal aquàtic. Després de varies converses i pluja d’idees, vam fer les nostres votacions i el resultat va ser LA CLASSE DELS DOFINS!!

I a partir d’aquí vam fer un projecte per descobrir aquest animal. Algunes de les que més els van agradar van ser:

• Tria del nom: pluja d’idees per part dels infants, elecció individual, recompte entre tots i veure quina opció era la més escollida.
  • On viuen: vam anar a les aules del grans de l’escola per a buscar un mapa del món i vam veure totes les zones on podien viure. Va ser tota una aventura!
  • Com neixen: vam repartir quatre imatges del procés del naixement d’un dofí, una a cada taula, sense donar més indicacions. Ells havien de parlar i arribar a un acord sobre què creien que era. Després ho van exposar a l’aula i entre tots vam veure què eren les imatges i com era el procés. Finalment també vam veure un vídeo a la pantalla digital.

I vam fer moltes més activitats que podreu veure a les fotografies. Cliqueu aquí per veure-les totes!!

Moltes gràcies a les famílies per tot el material i informació que van aportar per a fer possible aquest projecte. Junts vam aprendre moltíssimes coses sobre els dofins!