Els alumnes de P3 i P4 hem iniciat el Projecte SI (Salut Integral) que ens ajudarà a prendre consciència de la importància de promoure i adquirir uns hàbits saludables des de la infància i per a tota la vida. Es fonamenta en la visió integral de la salut i es centra en el coneixement del cos i el cor, el desenvolupament de l’activitat física i l’adquisició d’hàbits d’alimentació saludable.
Per començar, hem conegut en CÀRDIO!! És una mascota en forma de cor i ha arribat a les nostres classes amb una carta on s’ha presentat i ens ha explicat la seva història. Hem après que és molt important perquè ens ajuda a respirar, pensar, moure’ns i estimar. Sabem que no el veiem però tots el tenim dins i sempre fa “tum, tum”. Estem molt emocionats i ja n’hem après moltes coses. A l’aula seguirem fent diferents activitats que ens faran descobrir més coses del cor: els diferents ritmes, a quin costat està el cor, etc.
I, per poder explicar-vos tot això a les famílies hem preparat un titella d’en Càrdio que ja haurà arribat a totes les cases!!






