ERASMUS + PRIMERA MOBILITAT

Del 2 al 10 de febrer, la Noelia i la Patri han tingut l’oportunitat de viatjar a l’illa de Creta per assistir a un curs de formació en art teràpia anomenat “Art Therapy Education”. Aquesta experiència forma part del projecte Erasmus+ (anomenat IDEAL @RT) en el qual participa la nostra escola, amb l’objectiu de formar-nos en art i així millorar les situacions d’aprenentatge dels nostres alumnes.

Durant aquesta setmana intensa de formació, la Noelia i la Patri han pogut observar com l’art pot transformar la dinàmica dels nostres grups. Els tallers i les sessions pràctiques han estat molt enriquidores, proporcionant noves eines i tècniques per aplicar a les nostres aules.

A més a més, aprofitant les estones lliures, han pogut conèixer l’illa i admirar la riquesa artística que aquesta té, tot descobrint les meravelles històriques i el patrimoni artístic que fa de Creta un lloc únic i inspirador.

Amb aquesta formació, les mestres han adquirit habilitats per fomentar la creativitat i expressió dels estudiants, ajudant-los a desenvolupar-se tant a nivell personal com acadèmic. El projecte Erasmus+ ens permet continuar creixent com a centre educatiu i oferir la millor educació possible als nostres alumnes.

Estem molt il·lusionats per posar en pràctica tot el que hem après per tal de millorar l’educació al nostre centre!

 

Aquí us deixem un recull de les fotografies.

Recordeu que podeu seguir totes les novetats al nostre SITES de l’ERASMUS

Desplaça cap amunt
Ves al contingut