Després de quatre cursos sense poder celebrar la Jornada dels Il·lustradors, per fi, divendres passat 29 d’abril, va arribar el gran dia.
Dracs ferotges, fades malèfiques, animals indomables, amigues aventureres … divendres passat la literatura va prendre vida a la nostra escola gràcies a més de 100 il·lustradors i il·lustradores.
![]() |
![]() |
![]() |
Tots els nens i nenes de l’escola esperaven impacients una mà que il·lustrés el que amb tant d’esforç havien escrit dies abans. Eren les 9 del matí i el pati de l’escola era ple de taules i material per fer-ho possible. Així doncs, que comenci la màgia. Peticions per part dels nens, preguntes dels il·lustradors i de seguida les paraules, la literatura, es veia representada per una imatge que feia esbatanar els ulls dels infants. Cares de il·lusió, emoció i satisfacció voltaven lliurement pel pati mentre contemplaven diferents estils d’il·lustracions i compartien amb els companys i companyes el resultat final d’una feina que havia suposat esforç i compromís.
![]() |
![]() |
![]() |
Tots aquests contes quedaran recollits per recordar la jornada i llegir i rellegir les històries durant molt de temps. Moltes gràcies a tots els il·lustradors i il·lustradores per fer-ho possible.
![]() |
![]() |
![]() |
En aquest enllaç teniu les fotografies que mostren com de bé ens ho vam passar tots plegats.
Notícia emesa a l’infoVallès del VOTV del dia 3 de maig del 2022.












