Un Sant Jordi diferent

El passat divendres, 23 d’abril de 2021, vam celebrar a l’escola “Un Sant Jordi diferent”.

Al matí, en grups estables, vam fer un taller de roses i elements de la Diada, per elaborar aquest mural conjunt que llueix a l’entrada del centre.

Més tard, els i les mestres vam explicar uns contes ben originals a les nenes i nens, que van poder gaudir de la imprescindible literatura en aquesta jornada.

A la tarda, amb distància de seguretat al pati, es van celebrar els Jocs Florals per tal de premiar l’esforç de tot l’alumnat del Creixà, que des de feia setmanes havia preparat unes històries ben misterioses!

Per acabar, també es va fer reconeixement a dos alumnes de CS que van ser premiats i finalistes als Jocs Florals de l’Ajuntament de Piera.

Enhorabona Alba, Kilian i a tota la Comunitat Educativa, per fer d’aquest Sant Jordi, una Diada tan especial!