Tornem als espais d’experiències

Hola a totes i tots!

Aquests dies, els/les alumnes d’infantil hem iniciat els espais d’experiències que vam començar fa uns cursos. Els més petits i petites els descobreixen per primera vegada i els/les alumnes de P4 i P5 tornen a aquesta activitat que ja els és més familiar. En aquests espais poden construir, experimentar, crear i imaginar de manera força lliure. El que es pretén amb aquestes propostes és que els infants puguin compartir, construir plegats i posar paraules a allò que estan fent per tal d’estructurar el seu pensament. Es dóna molta importància, entre d’altres aspectes, al respecte per les/els companyes/s i pel material , a la comunicació que estableixen l llenguatge que utilitzen i a l’hàbit de recollir després de l’activitat. Creiem que totes i tots els gaudeixen molt!

Fins aviat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *