Tocata: Just can’t get enough

El passat novembre els alumnes de cinquè van gaudir del projecte musical Tocata de la mà de professors de l’Escola de Música de Piera. Es tractava d’interpretar “Just can’t get enough” de Depeche Mode amb xilòfons, guitarres, piano i tambors. El projecte va culminar amb el concert el dia 21 de novembre, que va constar de dues sessions: la primera per a la resta d’alumnes de l’escola i la segona per als familiars dels alumnes de cinquè. La implicació de les nenes i nens va ser gran i el resultat bo. Felicitats i gràcies als professors de l’Escola de Música!!