TALLERS D’ALIMENTACIÓ SALUDABLE

Fa uns dies, els/les alumnes de cicle inicial i 3r van poder gaudir d’un taller molt interessant d’alimentació saludable que ens van venir a fer a l’escola.  Els tallers d’alimentació saludable per nens/es tenen l’objectiu de motivar per adquirir hàbits saludables relacionats amb l’alimentació.
La metodologia utilitzada és molt visual i fomenta la participació per poder resoldre dubtes i promoure petits canvis assolibles. Vam estar  parlant i elaborant a partir de diferents ingredients, uns esmorzars sans i ben equilibrats per al nostre benestar.

Gràcies a la Laia que ens va venir a fer el taller.

Fins aviat!