Prem el Play amb l’Elisenda Roca

Divendres passat, els nens i nenes de sisè acabaven una sèrie d’activitats del projecte “Prem el Play” impulsat per la Biblioteca de Piera, dins les quals han llegit el llibre: “Misteri a Moltmort”, n’han treballat el contingut i han acabat amb una entrevista en persona a l’autora del llibre, l’Elisenda Roca.

Al llarg d’una hora, les i els alumnes de sisè, van preguntar-li allò que els semblava més intrigant sobre la lectura realitzada i també qüestions relacionades amb els inicis com a escriptora de la nostra protagonista.

Finalment, abans de marxar, l’Elisenda va dedicar els llibres, un per un, a tot l’alumnat de sisè. Un gran record per a la biblioteca personal dels nostres infants.

Bona setmana a tothom!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *