Escacs al Creixà

Hola a totes i tots

En aquests darrers mesos hem introduït els escacs a cicle superior. Hi ha alguns/es mestres que en saben i estan ensenyant als/les alumnes el funcionament del joc, el moviment de les fitxes i algunes estratègies.

Hi ha alumnes de 6è també en saben força i s’està fent un racó de matemàtiques on els/les que en saben ensenyen als que juguen per primera vegada.

Està demostrat que els escacs són una eina per treballar amb els alumnes habilitats mentals i valors bàsics per a qualsevol procés d’ensenyament i aprenentatge (atenció, concentració, motivació), i també per a la vida (empatia, paciència, respecte pels altres i superació personal).

Fins aviat