Entrevista a Josep Miquel i recollida d’informació

Hola!

A finals del primer trimestre enviarem unes cartes per demanar ajuda i consells de com poder cuidar l’hort. En nom de tots els Gegantosaures:

Volem agrair a l’AMPA Creixà la informació que ens varen proporcionar a través de la pàgina web de l’escola, la qual vàrem llegir, tractar i anotar.

També volem donar el nostre agraïment a l’AMPA Amics del Creixà i a l’Associació Moviment Veïnal de Can Canals, per donar-nos l’oportunitat de poder-li fer una entrevista a Josep Miquel, veí de Can Canals que va ser partícip i promotor de la creació de l’escola Creixà. Josep va respondre totes les inquietuds que amb anterioritat havíem plantejat a l’entrevista.

Per fer l’entrevista, primerament vàrem fer una pluja d’idees sobre què és el que ens agradaria saber, després les vàrem codificar per temes i finalment li donarem el seu format, ens repartirem les preguntes i l’assajarem. Va ser una jornada molt productiva com també tot el procés en el qual ens vàrem submergir.

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració.

Us deixo una carpeta amb fotos del procés de recollida d’informació i vídeos amb l’entrevista i l’assaig d’aquesta.