Ens retrobem amb el Ninus!!

Hola famílies!

Amb l’inici de curs i després de l’estiu i dels mesos de confinament, ens ha fet molta il.lusió tornar a reprendre l’activitat escolar, tornar a estar amb les /els alumnes i rebre als nous alumnes que han arribat :), i tornar a omplir el pati i les classes de rialles, jocs i cantarelles.

També hem pogut reprendre les activitats amb el Ninus. Com ja vam esmentar en un article anterior, el Ninus és un projector interactiu que es projecta al terra i que permet la interacció amb el cos per a fer les activitats pedagògiques. Els alumnes s’asseuen en semicercle i el procés d’interacció passa per entrar dins de la projecció, i mitjançant els moviments i els gestos, ens relacionem amb els continguts d’ensenyament-aprenentatge..

És una eina que permet gaudir i aprendre alhora i que agrada molt als nens i nenes perquè permet l’aprenentatge a través del moviment.

Esperem que estigueu totes i tots molt bé!

Fins aviat

Paqui, Assumpta i Neus.