ENS PREPAREM PEL CONCERT DE MÚSICA UIUI

APRENEM A TOCAR INSTRUMENTS DE VENT AMB EN DANEL

A la classe de música fem un projecte que es diu UIUI (Un Infant Un Instrument).

Amb en Danel, que és el nostre professor (3r) aprenem a tocar instruments de vent que són: la trompa, la trompeta i el trombó. L’Ester és la professora de 4t.

El dimecres després del pati anem a la classe de música que està a l’altre passadís. Allà ens assentem cadascú a la seva cadira guardant la distància de seguretat. Quan toquem els nostres instruments, cadascú el seu, ens traiem la mascareta.

Els nens i nenes de 3r i 4t farem un concert a final de curs. Depèn de la Covid-19 farem el concert on puguem amb les cançons que ens ensenyaran.

Els alumnes i les alumnes de 3r.