Els nostres projectes amb les plaques Makey-Makey

Hola, famílies!

Avui us presentem el treball que hem estat realitzant aquest tercer trimestre a 5è, principalment a l’Àmbit artístic (plàstica i música), però també hem après diversos coneixements d’altres àrees.

Ha sigut un treball intens amb les plaques MakeyMakey. Ens ha portat un trimestre sencer, però hem après molt i sobretot, ho hem passat molt bé!

Les plaques Makey-Makey permeten crear petits circuits que podem programar per tal que actuïn com un teclat i un ratolí a la vegada. D’aquesta forma, podem connectar objectes que siguin conductors a la placa i quan els toquem actuen com si estiguéssim tocant una tecla o el ratolí, ja que en realitat el que estem fent és tancar el circuit elèctric. Podem donar diferents ordres i en aquest cas, hem connectat les funcions a diverses melodies i sons.

Aquí us deixem un vídeo (en format ocult) on podreu veure tot el procés que hem seguit.
Esperem que gaudiu tant del projecte com nosaltres elaborant-lo!

Una abraçada,
La classe de 5è.

5 comentaris a “Els nostres projectes amb les plaques Makey-Makey”

    1. Moltíssimes gràcies per les teves paraules! La veritat que ha estat un projecte molt divertit i enriquidor! Tant de bo pogués gaudir tanta gent d’ell com fos possible! 😀

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut