Els drets dels infants

Avui els nens de 4t hem estat parlant dels drets dels infants. Avui és el dia internacional dels drets dels infants i hem vist que:

• 150 milions de nens de 5 a 14 anys treballen.
  • Més de 72 milions no van a l’escola.
  • Més de 4.000 menors de 5 anys moren CADA DIA per falta d’aigua potable.

Hem trobat la informació a aquesta pàgina.

1. Karen Sepúlveda

M’alegro molt que es tracti aquest tema. Deixo unes reflexions: es parla molt i és just, de les faltes de respecte dels alumnes cap als seus professors, els seus pares o les normes de convivència, Quan es parlarà clarament i sense tapar-ho sobre les faltes de respecte dels pares i professors i les normes socials cap als nens? On i de qui aprèn un nen a no ser respectuós amb els drets dels altres?
    Gràcies,

Karen Sepúlveda