El zoo del Pirineu

Hola a totes i tots

Dijous i divendres passat va venir el zoo del Pirineu a fer un taller a l’escola i vam poder conèixer uns animals molt bonics. Totes les/els alumnes de l’escola, per grups des de P3 fins a 6è van anar passant per aquest taller.

Esmentant les paraules que apareixen a la seva pàgina web https://www.zoodelpirineu.com/, el zoo del Pirineu és un refugi d’animals salvatges. Acullen i cuiden els animals salvatges maltractats o ferits. Si és possible, tornen els animals sans i forts de nou a la vida silvestre.

Però a vegades tornar-los a la natura seria condemnar-los a una mort segura. En aquest cas els donen una nova llar al seu refugi d’animals salvatges. Segons la seva disposició els fan participar en activitats orientades al públic o els donen l’oportunitat de criar en captivitat. Les seves cries s’alliberen.

A l’escola vam poder conèixer mussols, una òliba, tortugues, un conill, un ànec collverd i alguns altres animals i fins i tot un impressionant duc que ens va deixar bocabadats a totes i tots. Les /els alumnes els van poder tocar, donar de menjar i fins i tot els van veure volar. Va ser una visita molt interessant i bonica.

Gràcies a l’AMPA per haver organitzat i finançat aquesta activitat. I gràcies també al zoo del Pirineu.

Fins aviat!

1. Chari

Estic molt contenta que us hagi agradat l’activitat que vam propossar. Tant de bó pogueu anar un día i veure les instalacions. L’entorn i les explicacions son una maravella. A veure si trobem un altre activitat tan xula per portar-la a l’escola😉