Celebrem Santa Cecília amb metàl·licaMENT!

Hola Famílies!

Ahir vàrem anar al teatre Foment de Piera per veure l’espectacle (metàl·licaMENT) que havia preparat l’Escola de Música amb motiu de la festivitat de Santa Cecília, patrona dels músics.

A més a més de passar-nos ho rebé, vàrem aprendre que es pot fer música amb utensilis quotidians de metall, com per exemple cassoles i bidons. Va ser realment sorprenent! També vàrem poder observar i escoltar instruments de vent metall:  la trompeta, el trombó i la tuba, també alguns de corda, com el banjo i la guitarra elèctrica.

Us deixem un enllaç perquè pugueu donar una ullada del que vàrem tindre el plaer de gaudir amb directe.

Fes clic aquí

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *