Carnestoltes

Hola a tots i totes,

La setmana passada vam celebrar carnestoltes a l’escola.

Durant tota la setmana vam haver de complir les consignes que ens van proposar el rei i la reina Carnestoltes: dilluns amb pijama, dimarts amb perruca o barret, dimecres amb tutú o engominats/ades i  dijous d’esportistes.

El dijous gras el vam celebrar fent la sortida a la Creu del Creixà on vam esmorzar els entrepans de botifarra que havíem preparat a les classes.

El divendres al matí vam crear amb guixos una catifa molt carnavalesca al pati de l’escola i a la tarda vam celebrar carnaval tots i totes disfressats. Vam desfilar per la nostra passarel·la i vam fer una rua pels voltants de l’escola mentre els més grans ens acomanyaven amb una batucada.

En resum… Una setmana súper especial!!