Audicions musicals a l’Escola

El passat dilluns 26 d’abril, vam poder gaudir a l’Escola, de dues audicions musicals que van resultar fantàstiques!

“La Janna i els sentiments” va posar música i cançons a una gran diversitat d’emocions com la calma, l’alegria, la ràbia, la tristesa, la por i l’amor.

Les nenes i nens d’Educació Infantil i Cicle Inicial, van gaudir-ne alhora que van participar de l’audició cantant i ballant!

Per la seva banda, l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior, van poder viure “Vine a cantar amb els músics”.

Aquesta obra, va fer viatjar el públic per tot el món, a través de cultures, països i estils musicals que van fer passar una bona estona als nens i nenes de l’Escola, alhora que aprenien història de la música i característiques de cada estil.

Salut i visca la música!