MÉS PODCASTS DE L’AMBIENT DE REPORTERS/ES

Camí de l’Institut

Autoria:  Pol Roure (6t), Yahel Doval (5t), Ruben Batiste, Wiam El azouan (4t)
Data: 30/05/2023

Què opina l’alumnat de sext sobre haver anar a l’institut? A quin institut voldrien anar i per què? Com creuen  que canviarà la seva vida pel fet d’anar a l’institut? Se senten preparats per anar-hi? En aquest podcast escoltareu algunes de les seves sorprenents respostes.

La plataforma online Roblox

Autoria: Abdellah El Hadri (6t), Axel Fosch, Dídac Balagué (5t), Roger Garcia (4t)

Data: 30/05/2023

Què pensem de Roblox? Què ens agrada i no de la plataforma? És  per fer amics o per a divertir-se? La utilitzem? Saben que són els Robox? Quins jocs ens agraden més? Hem preguntat a la comunitat de grans per conèixer la seva opinió.

Nike o Adidas?

Autoria: Marc Jornet, Leire Moreno (6t), Gerai Fosch (5t), Aleix Cruz (4t)
Data: 30/05/2023

Quines esportives prefereixes? Què penses de la gent que no opina com tu? Ho hem preguntat a algunes persones de l’Escola i aquí teniu les seves respostes.

Possible mort de Jassine Cengiz

Autoria: Alex Cervera (6t), Aina Romero i Malak Hmidache (5t), Joan Parra (4t)

Data: 30/05/2023

Yassine Cengiz, el cantant  turc conegut pel tema “Chupki vs Krusta” entre altres,   no va morir al terratrèmol de Turquia  el passat mes de febrer. Ell mateix va desmentir-ho per les xarxes socials. Conegueu més detalls en aquest podcast.

Robatori de patinets?

Autoria: Ainhoa Poch, Jan Franch (6t), Iraya Tomàs (5t) i Martí Miralles (4t)

Data: 30/05/2023

Què opineu del robatori de patinets? Us ha passat a vosaltres? Coneixeu algú a qui li haja passat? Com ens sentiríem si ens passés a nosaltres? Preguntem a l’alumnat de la comunitat de grans i recollim l’opinió de Saida, la Secretària de l’Escola.