Comiat dels xiquets i xiquetes de sisè 2018-19

Com cada curs, arriba l’hora d’acomiadar als xiquets i xiquetes de sisè. Ja s’han fet grans, pensen ells, no tan grans, pensem nosaltres.

És hora de tancar l’etapa d’Educació Primària, de l’escola, per emprendre la nova etapa de l’Institut.

El divendres 21 de juny, a la tarda, va tindre lloc el comiat de l’alumnat de sisè, juntament amb les famílies i els mestres vam poder dir adéu a tots els xiquets i xiquetes que marxen de l’escola.

L’acte va ser molt emotiu, entre llàgrimes d’emoció i rialles vam poder acomiadar-nos i lliurar-los l’orla de la seva promoció i deixar la pedra amb el seu nom per a què la puguem conservar a l’escola.

Us desitgem moltíssima sort i molts encerts en aquesta nova etapa!

Us deixem l’enllaç on podeu veure moltes fotos del comiat, fetes per la mare Pili Masdeu, a qui li agraïm el seu treball.