Ambient “Fem de reporters”

A l’ambient de grans estan molt al dia del que passa a l’escola i al món, és per això que us han preparat dos podcasts molt interessants:

T.R.A estrena nou cartell
El Club T.R.A. ha fet un cartell amb un QR per expliCar amb imatges els seus propòsits.
Autoria: Telma Albert, 4t; Berta Campos, 5t; Emma Sapiña, 6t. Data 25/10/2022

El club T.R.A. (Terra, 3 Erras i Animals) està format per una dotzena d’alumnes de cinquè de l’escola Consol Ferré. va nàixer amb la idea de poder ajudar el planeta davant la contaminació. Durant les colònies de quart, al Poble Nou, un grup d’alumnes va decidir ajudar la Terra col·laborant en el reciclatge. Primer van preparar uns cartells que van enganxar a les papereres del pati, però amb pocs resultats. Ara han pesat en preparar un cartell amb un QR per cridar l’atenció dels companys i d’altres persones. Per això portaran els cartells a pobles com Ulldecona i Campredó on viuen algunes persones del Club. Hem preguntat a dos de les fundadores del Club, Aina Romero i Aixa Riba sobre el seu treball.

VACUNES A L’ESCOLA
El passat 17 d’octubre, van vacunar l’alumnat de sisè de l’escola Consol Ferré d’Amposta. Tothom va rebre dos vacunes, la del papil·loma i la de l’hepatitis.
Autoria: Anaïs, 4t; Lorenzo, 5t; Julia, 6t.
Data 25/10/2022

Les vacunes son necessàries per tal de controlar les malalties infeccioses. Gràcies a les vacunes s’ha aconseguit eradicar de la terra malalties com la verola. No hi ha cap vacuna obligatòria, totes són recomanades. El funcionament de les vacunes es basa en entrenar el sistema immunitari per produir anticossos. Hem preguntat a Marta, Julen i Aitor, alumnes de sisè, què opinen de les vacunes.

No us ho podeu perdre!

#canaldereporters #radioreporters #local