Xerrada: Pànic!! El seu primer mòbil

Ahir dia 6 de novembre es va realitzar a l’escola la xerrada “Pànic!! El seu primer mòbil“, dirigida per l’Antonio Collado, responsable del Punt Òmnia de Santa Coloma.

Aquesta xerrada es va organitzar a partir de la iniciativa de l’Escola, l’AMPA i el propi Antonio Collado i, fruit de l’èxit de la sessió, es preveu donar continuïtat a una necessitat de les famílies per acompanyar les seves filles i els seus fills amb l’ús de la tecnologia, a nivell general, però també en la ciberseguretat, addiccions, etc.

No us perdeu l’article que ha publicat l’AMPA a la seva web, que inclou molts enllaços d’interès:

La Xerrada Pànic!! El seu primer mòbil desperta molt d’interès i ja estem programant noves sessions

Properament, rebreu un formulari per poder exposar quins temes voleu tractar a les següents sessions.