Vídeo-resum de la Jornada de treball al pati

La jornada de treball del passat dissabte 6 de maig va ser, un altre cop, molt interessant. Famílies, mestres i infants van treballar amb ganes i il·lusió per continuar millorant diferents espais de l’escola: jardineres, el sorral i la cuineta-botigueta d’educació infantil, el racó musical i l’aguait de la bassa.

El resultat material el podeu veure en aquest vídeo-resum, però el que no és veu és la implicació, el vincle, la generositat, la convivència, el treball en equip i, sobretot, les hores de planificació (reunions, comandes i seguiment del material, missatges de whatsapp, plànols, esbossos, etc.) prèvies de la comissió del Patiescola.

Moltes gràcies i enhorabona a tothom qui ho ha fet possible!