VI Fira del llibre usat

A partir de dimecres 25 de gener, celebrarem entre els infants de P5 i 4t la VI FIRA DEL LLIBRE USAT que, a grans trets, representa un intercanvi de llibres entre els nens i nenes de l’escola.

Com comença?

Cada infant porta a l’escola (darrer dia el 20 de gener) d’1 a 5 llibres usats, en bones condicions i adients a la seva edat. Aquests llibres són valorats pel professorat i, en funció de la qualitat del llibre i l’estat de conservació, s’assignen 1, 2 o 3 Rosegots (moneda oficial de la Fira) per llibre al propietari.

El dia de la Fira

Els infants visiten la parada i amb els rosegots que tingui cadascú, trien el llibre que prefereixin entre tots els que hi ha.  Per exemple, si un infant té 3 Rosegots, pot decidir adquirir:

-3 llibres valorats amb 1 Rosegot

-1 llibre valorat amb 1 Rosegot i 1 llibre valorat amb 2 Rosegots

-1 llibre valorat amb 3 Rosegots.

Mireu imatges de les anteriors edicions, al bloc de la biblioteca.