Setmana de la Castanyada

Engeguem la setmana de la Castanyada i ja tenim aquí els ingredients per fer els panellets!

ingredients-panelletsAprofitem per informar-vos de les activitats previstes en aquesta setmana:

-AL LLARG DE LA SETMANA (dies diferents en funció dels cursos):

Elaboració de panellets de P3 a 5è.

Contes de por i misteri a la biblioteca: de 1r a 6è, en diferents horaris.

-DIVENDRES 28 A LA TARDA

EDUCACIÓ INFANTIL: Danses de tardor a l’entrada de l’escola. A les 15:30h. En acabar, farem un berenar a l’interior de l’escola.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA: 6è faran de castanyeres i repartiran les castanyes que torrarà el nostre conserge Xavi i els panellets que haurem fet per compartir. Després d’aquest berenar, sortirem a la pista a ballar.

Imatge resum estreta de www.lataylaton.com