Reunió noves famílies I3 (28-6-23)

El procés de matrícula per a les noves preinscripcions es duu a terme entre el 21 i el 29 de juny.

Per a les famílies d’Infantil 3 anys (I3), hem previst una reunió informativa el dimecres 28 de juny a les 17h, a l’escola. S’informarà del procés d’adaptació de les primeres setmanes, a banda d’aclarir informacions sobre aspectes del dia a dia. També assistiran representants de l’AFA per informar sobre la feina que es fa des de l’associació i també sobre menjador, acollida, extraescolars, etc.

Les famílies amb infants que entraran a la resta de cursos, seran contactades a principis de setembre per venir a l’escola i conèixer la tutora abans de l’inici de les classes.