Resultats eleccions Consell Escolar

Divendres 24 de novembre s’han realitzat les eleccions al Consell Escolar per escollir 3 representants per a la renovació parcial del sector famílies.

Han exercit el seu dret a vot 106 mares i pares, que representa un 20,6% de participació.

Les candidatures han obtingut els vots següents:

– Sara Escudero Bolaños (60)
– Mireia Llopart Barragan (20)
– Núria Martí Pérez (33)
– Beatriz Peró Pavon (29)
– Francisco Pino Sorroche (67)
– Eva Román Torrijos (40)

Com a conseqüència, són proclamats representants del sector al consell escolar de centre el candidat i les candidates següents:

– Francisco Pino Sorroche
– Sara Escudero Bolaños
– Eva Román Torrijos

Agraïm els 5 anys de representació* i participació activa al Consell Escolar a les mares sortints del sector famílies: l’Ana de la O, l’Ana de Mingo i l’Emma Ludeña.

*Els membres del Consell Escolar es renoven cada 4 anys, però la pandèmia va impedir les eleccions l’any 2020 i va prorrogar el seu mandat un any més.