Què és la preinscripció? Com, on i quan es fa?

En aquest article expliquem de manera resumida una sèrie d’aspectes relatius a la preinscripció escolar.

Què és la preinscripció?
És la presentació de la sol·licitud d’accés a una escola que fan les mares i els pares. El primer pas és la preinscripció i si, finalment l’infant ha estat admès (en funció de les places), al mes de juny es realitza la matrícula.

Quan es fa?
Cal fer-la entre el 23 de març i el 4 d’abril, ambdós inclosos.

On es fa?
Només es pot PRESENTAR UNA SOL·LICITUD i cal fer-la a l’escola triada en primera opció. Si la presenteu a la nostra escola, us donem cita perquè una persona de l’equip directiu us atendrà personalment i podreu consultar els dubtes que tingueu. Demaneu dia i hora al telèfon 93 645 07 62.

Com es fa?
Cal presentar el full oficial (encara no l’ha publicat el Departament d’Ensenyament) i la documentació oficial. En el nostre cas, a les famílies us demanem que també porteu omplerta la documentació per a la matrícula, inclosa en el sobre que us facilitem.

Més informació al portal Estudiar a Catalunya.