Matrícula alumnat nova incorporació

Benvolgudes famílies,

Dimarts dia 12 de juny s’han publicat les llistats de l’alumnat admès al centre i només restarà pendent el procés de matrícula entre el 21 i el 27 de juny (ambdós inclosos).

Per realitzar la matrícula caldrà fer-ho presencialment a l’escola i aportar, si és el cas, la documentació que quedi pendent (autoritzacions de sortides, d’imatge, administració paracetamol, etc.). Si teniu dubtes sobre la documentació que us manca, podeu trucar a la secretaria de l’escola (936450762) i us n’informarem.

No caldrà que demaneu hora, podeu venir directament en horari de 9 a 15h entre el 21 i el 27 de juny.