Jornada informativa sobre el projecte de centre (“portes obertes”)

Benvolgudes famílies,

Us informem que el dijous 3 de març de 2022, a les 18h farem una videconferència per informar-vos de la nostra manera d’entendre l’Escola, els projectes que s’hi desenvolupen i també parlarem del procés general de preinscripció. Podreu veure les imatges dels espais del centre, a la vegada que us expliquem de quina manera hi treballen allà els infants.

Per fer-vos arribar l’enllaç per accedir a la videoconferència, preguem que ompliu el formulari següent:

A banda d’aquesta trobada virtual, tenim previst fer una visita presencial, al mes de juny, on podrem acompanyar-vos pels diferents espais de l’escola.

Tot i que més endavant rebreu més informació, us podem avançar que la preinscripció es durà a terme entre els dies 7 i 21 de març.

Algun dubte? Contacta amb nosaltres al 93 645 07 62 o al correu ceipcoloniaguell @ xtec.cat

Gràcies i fins aviat!