Imprès per a la preinscripció

El Departament d’Ensenyament ha fet públic el document oficial que cal omplir per a realitzar la preinscripció per al curs 16-17.

Descarrega l’imprès oficial de preinscripció

Les famílies que ja teniu el sobre i només teníeu pendent aquest document, ja el podeu descarregar per portar-lo omplert. Si ho necessiteu, també els tenim en paper a la vostra disposició al centre.

Recordeu que només heu de presentar una sol·licitud, a la qual podeu indicar fins a 10 escoles per ordre de preferència. La sol·licitud l’heu de presentar a l’escola a la qual trieu en primera opció.

Per realitzar la preinscripció a l’Escola Colònia Güell cal que demaneu cita prèvia (93 645 07 62) i recolliu el sobre amb la documentació que cal omplir. El procés és individualitzat i us atendrem personalment per tal de resoldre possibles dubtes.