Gran èxit d’assistència al Projecte de “La Música”

Els dies 27 i 28 de febrer vam obrir les portes de l’escola per mostrar a les famílies un recull dels treballs realitzats al llarg del projecte d’escola, que enguany ha girat al voltant de “La Música“.

Des dels infants de P3 fins a 6è, tot l’alumnat del centre ha treballat aquest gran tema, cadascú amb interessos diferents i graus de profunditat també diversos.

A educació infantil, s’han centrat en els musicals, cicle inicial ha treballat la veu, les nenes i nens de 3r i 4t ho han fet del pop i el rock; i, per últim, els nois i les noies més grans de l’escola han conegut més a fons les bandes sonores de les pel·lícules.

El dia 27 a la tarda va ser el moment de passejar pels diferents espais de l’escola per poder veure els treballs d’aula, mentre que el 28 al matí va ser el moment de veure diferents productes finals (actuacions) a la pista poliesportiva. Ep! No tothom va mostrar el seu producte final, perquè les nenes i els nens de 1r i 2n finalitzen el seu projecte enregistrant les seves cançons a un estudi de gravació de veritat!

Cal dir que el dijous 27 a la tarda també es van fer dues activitats més: per una banda, una sèrie de representacions musicals ben variades d’infants i les seves famílies, amb actuacions amb instruments i veu, amb un grandíssim èxit de públic. I, en paral·lel, la 3a xocolatada solidària, en benefici de l’Obra Social de l’Hospital Sant Joan de Déu per lluitar contra el càncer infantil. La recaptació provisional, a falta de fer recompte d’objectes que es van vendre divendres entre el professorat i monitoratge de menjador, era de 1247€.