Full oficial preinscripció

El Departament d’Ensenyament acaba de publicar l’imprès oficial per a realitzar la preinscripció als centres educatius. Les famílies que ja heu recollit el sobre amb la documentació a presentar, no teniu aquest full perquè no era disponible el dia que vàrem fer les jornades de portes obertes.

DESCARREGA’L –> Full-preinscripció   També tenim exemplars en paper per si preferiu venir-los a buscar a l’escola.

Recordeu que si us interessa fer la preinscripció a la nostra escola, cal que demaneu dia i hora, doncs us atendrem personalment a cadascuna de les famílies.

Telèfon del centre: 93 645 07 62