Formació del professorat en marxa

La setmana del 6 a l’11 de novembre hem engegat les activitats formatives del professorat per al curs 17-18.

Per una banda, dijous 9 al matí, tres representants del centre van participar a la primera trobada d’aquest any escolar de la xarxa territorial de l’Escola Nova 21. Ens vam trobar amb professorat d’escoles de Sant Boi i Santa Coloma.

Dijous 9 a la tarda vam tenir també la primera sessió de la formació del treball per projectes amb les formadores d’enguany.

Per últim, vam participar en la jornada formativa de la Xarxa de Competències Bàsiques del dissabte 11 de novembre, que portava per títol: “Els projectes per a afavorir la igualtat d’oportunitats“.