El Martí Moreno de 6è ha passat a la final!

El Martí Moreno de 6è està representant la nostra escola a la XIV edició del Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Ensenyament, on participen escoles de tota Catalunya.

El dia 6 de març, va ser designat representant en la final de l’escola, juntament amb la Laia Fradera com a suplent, on va participar tot l’alumnat de 5è i 6è.

Els quarts de final es van realitzar el 22 de març a la sala d’actes del Casal Casablanca, de Sant Boi i va ser triat pel jurat com a un dels semifinalistes. Curiosament, la Rut Figueras, una ex-alumna de l’escola que actualment fa 2n d’ESO a Sant Boi, també va passar a la semifinal.

S’han disputat 7 semifinals i la “nostra” va ser ahir dia 3 de maig, a l’auditori del Caixafòrum de Barcelona. Després d’una altra molt bona lectura, el Martí va ser triat com a un dels 7 finalistes de tota Catalunya!

La final serà el proper 5 de juny a la sala gran del Teatre Nacional de Catalunya. Et desitgem molta sort i que puguis fer-ho igual de bé que a les altres vegades!