Seguim amb la formació del professorat

El dissabte 19 de maig vam assistir, juntament amb altres docents de Santa Coloma i Sant Boi, a la XVI trobada anual de la Xarxa de Competències Bàsiques, que portava per títol: Aprendre amb sentit tot treballant per projectes. A les Cotxeres de Sants ens vam aplegar gairebé 700 docents de tota Catalunya.

Professorat de Santa Coloma i Sant Boi

La conferència central, “El protagonisme de l’alumnat en el treball per projectes”, va ser impartida per Fernando Trujillo i després vam participar a la taula rodona: “Com avaluar els aprenentatges en un treball per projectes?

Aquesta trobada es complementa amb l’assessorament en centre rebut al llarg del curs, la participació en la xarxa d’Escola Nova 21 i amb l’assistència a xerrades i sessions puntuals. Totes juntes sumen per a la motxilla d’idees i recursos del professorat i generen debat i reflexió en el si del claustre.